Loading color scheme

Nová kolekce francouzské módní značky 1-2-3 spojuje klasiku a trendy styl

kostymek kostym Francouzská módní značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3) přichází s okouzlující kolekcí na léto. Opět je šitá na míru především moderním, aktivním ženám, kterým nabízí přesně to, co si žádá jejich životní styl - noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem. Oblečení je navíc v dokonalém souladu doplněno řadou originálních doplňků - obuví, kabelkami, bižuterií, šátky a pásky. Samozřejmostí je precizní kvalita zpracování do nejmenších detailů.

Nová stylová ředitelka 1-2-3 Amanda Kaiserman dala kolekci na léto originální kosmopolitní nádech. Dominantní je kolekce ESSAOUIRA, ve které hlavní roli hrají rozverné modely v námořnickém stylu 20. let minulého století a modely se svěžími potisky v zelené a indigo barvě jedinečným způsobem podtrhující ženský půvab.

Další z hlavních kolekcí, MANHATTAN, odráží rušný velkoměstský život plný vibrující energie, takže nemohou chybět blýskavé materiály, neónově žlutá, růžová, bílá, luxusní perlová, stříbrná, ale také kontrastní černá a šedá. Kalhotové kostýmy výrazně dotvářejí ženský look, šaty se nesou ve stylu Audrey Hepburn v nezapomenutelném filmu Snídaně u Tiffanyho.

FlamingoPark představuje linii oblečení

japonske-saty Za značkou FlamingoPark nejdříve stála snaha nabídnout něco jiného. Z počátku sortiment tvořily převážně bytové doplňky a ulítlé dárky. Časem se sortiment rozšířil na tašky a šperky, nyní FlamingoPark představuje své první kousky oblečení.

kabelka

Flamingopark do svých produktů vkládá úsměvnost a nadsázku, zároveň se snaží přiblížit obyčejným lidem. Jejich protukty jsou vždy barevné a originální, přesto však praktické a nositelné.

Jinak tomu není ani u kolekce oblečení, inspirované módními výstřelky v Tokyu. Výsledkem je vtipná série japonských kalhot, sukní a šatů. Cílem není nabídnout nepřeberné množství oblečení, ale limitovanou kolekci, která poslouží především jako dobře kombinovatelný módní oděv k FlamingoPark doplňkům.

 

Ultrapohodlné žabky Crocs Captiva do letních veder

Crocs žabky Captiva Crocs žabky Captiva Do největších parných letních dnů je potřeba vyšlápnout v otevřené obuvi, která dopřává noze nepřetržitou cirkulaci vzduchu. Mezi nejoblíbenější dámskou letní obuv patří žabky a s těmi přichází v nové sezoně i značka Crocs. model Captiva je nejen designově zajímavý, ale především nepostrádá komfort a pohodlí, což je neodmyslitelná charakteristika všech modelů Crocsek. Materiál Croslite zpracovaný tentokrát do flexibilních „polštářků“ zajišťuje skutečně měkounký nášlap. Pásky jsou pokryté jemným saténem a materiál z mikrovlákna v místě přepážky mezi prsty zaručuje, že noha nebude trpět ani při delším chození. K mání jsou modely ve čtyřech barvách – neutrální černé a zářivé kombinaci bílé žluté, bílé a tmavorůžové a bílé a tmavozelené. V prodeji jsou Crocs Captiva v síti M2 Shoes za 1050 Kč.

Botičky Robeez – děti je milují

Logo Anna & Viktorie Česká firma Anna & Viktorie nabízí ve svém bohatém sortimentu zboží pro děti a jejich rodiče nejnověji také aktuální kolekci botiček Robeez. Robeezky, jak jim důvěrně říkají maminky, jsou oblíbené po celém světě, nechybí na nožkách dětiček hollywoodských celebrit a stále častěji je nosí už i česká robátka.

Ideální bota pro křehké dětské chodidlo, která se dnes prodává v mnoha zemích světa, vznikla z praktické potřeby obout jedno neposedné miminko. Sandra, maminka malého Roberta (ano, proto Robeez) zkusila ušít botky, které by se mu líbily, nedaly se jen tak sundat, netísnily rostoucí chodidlo a nepadaly z nohy, ani když děťátko objevuje svět. Zvolila ten nejlepší materiál - jemnou kůži. A pak se spustil kolotoč. Robertovy botičky totiž zaujaly každého, kdo je viděl, měly velký úspěch a hlavně se ukázalo, že jsou neuvěřitelně praktické. Sandra se zúčastnila jedné malé výstavy zaměřené na dětské zboží, odnesla si odtud kontrakty na 400 párů botek a poptávka dál rostla přímo kosmickou rychlostí...

Kolekce SANU BABU léto 2009

Logo Sanu Babu Aktuální kolekce pro ženy i muže, exportovaná z Nepálu a Indie, v mnohém překvapí především širokou škálou nápadů, kterými dotahuje žhavé letošní trendy ke speciální a individuální interpretaci. Nabízené produkty jsou určené pro nejméně dvě generace. Své si najdou mladé dívky, ale i jejich matky v nejlepším věku, pro pánské oblečení platí totéž. Modely SANU BABU můžete oblékat nejen výběrově, tedy mixovat je s jinými produkty, ale také můžete poskládat zajímavý outfit od hlavy až k patě pouze od SANU BABU - včetně obuvi a dalších doplňků. To vše s kvalitním zpracováním - za rozumnou a dostupnou cenu.

Společným jmenovatelem crazy i decentních modelů je materiál batist (velmi jemná, skoro průsvitná bavlněná tkanina z česaných přízí, v místě výroby oblečení se nazývá Cambric). Jedinou výjimkou jsou hedvábné štoly a šály.

The white party from Lindex

Logo Lindex Na konci dubna je představena kolekce The In Between Collection: The White Party. V této kolekci luxusního spodního prádla jsou klíčové krásné krajky, luxus a romantika. Všechny oděvy jsou bílé a zcela výborné pro veškeré jarní oslavy.

Kolekce je zcela ultra ženská, lze si všimnout řady krásných detailů a kromě toho množství speciálních vlastností jako odnímatelných a vyměnitelných ramínek a také shaping efektu.

The White Party Collektion se skládá z:
The White Party Waistshaper - nádherné volánkové spodní sukně, s vysokým pasem a s efektem shaping (viz obrázek)
The White Party Delicate Bra - bandeau zcela v krajkách, podprsenka s částečnou výplní a s odnímatelnými ramínky.
The White Party Chic bra - podprsenka se zapínáním vpředu, push-up efektem, tvarovanými košíčky a zápasnickými zády
The White Party Special Bra - kosticová podprsenka bez výplně zcela v krajkách
The White Party Body - vyhlazené body s detaily krajek a odnímatelnými ramínky
The White Party High Panty - krajkové kalhotky s vysokým pasem a shaping efektem
The White Party Hipster - vyhlazený hipster s krajkovými detaily
The White Party String - tanga celá v krajkách

Podívejte se na krásnou kolekci v Lindexu koncem dubna.

Shlédněte leták - The white party from Lindex (PDF)

Kolekce H&D pro sezonu jaro/léto 2009

Logo H&D Aktuální kolekce společnosti H&D, dostupná v síti obchodních domů TESCO (na Národní třídě v Praze, v Brně vedle Vaňkovky, v Liberci, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích), pod sebou skrývá značky Depeche H a Hardstone. Společnost H&D, která českém trhu působí již od počátku 90. let, nabízí ležérní, komfortní a cenově přijatelnou módu s tradicí.

Logo Depeche h Dámská značka Depeche H přináší široký výběr střihů sukní, šortek a kalhot. Jednoduchá bavlněná trička a tílka skvěle umožňují vrstvení. Nechybí ani lehké bundičky, saka a romantické šaty s květinovými vzory. Značka Hardstone, především pánská, má nádech safari stylu. Plátěné kalhoty a šortky dotváří bohatý výběr denimu. Košile zahrnují množství provedení i motivů od proužků přes kostky až k mladistvému květování.

 

Letošní první namočení

Logo Lindex Brzy bude na čase alespoň plánovat letošní premiéru v koupání. Nové plavky jsou vždy dobrým startem do sezóny, a to i pro většinu bázlivých "neodvážlivců". Jarní kolekce plavek je plná sytých barev a velmi bohatá pokud jde o modely a vzory.

Móda plavek v Lindexu byla inspirována
  • Riviérou z 20., 50. a 60. let v námořní elegantní kolekci s retro-pocitem, který zavede myšlenky také na Ester Williams a Hamptons.
  • Jižní Amerikou v etnickém vzoru a volbou barvy, kde dominují černá, zelená, hnědá a červená.
  • Hawai v exotických vzorech a v sytých barvách

Roztomilé jarní botky Crocs v prodejnách Anna & Viktorie

Roztomilé jarní botky Crocs. Crocs - cool boty s usměvavým krokodýlem ve znaku - mají své příznivce napříč věkovými kategoriemi i zeměpisnými šířkami. S jistotou po nich sahají i rodiče, když hledají kvalitní, praktické a navíc roztomilé obutí pro své ratolesti. Dobře totiž vědí, že právě v crocskách jsou dětské nožky v bezpečí a pohodlí.

Roztomilé jarní botky Crocs. Aktuální jarní kolekce Crocs s novými modely uzavřených botiček pro menší děti RALLY je v prodeji v obchodech Anna & Viktorie. Růžová, fialová, bílá, modrá, červená... z veselých barevných kombinací si určitě vyberou parádivé holčičky i neposední kluci. Kvalitní patentovaný materiál a propracovaná podpora klenby skvěle prospívají rostoucí dětské nožce a protiskluzová podrážka je zárukou stability i v proměnlivém jarním počasí.

Nová dámská kolekce Crocs na jaro a léto – město vám bude ležet u nohou

Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 Jaro je za dveřmi a léto na sebe už také nenechá dlouho čekat. V botách z nové kolekce Crocs do něj ženy a dívky mohou ladně vkročit, vtančit, vběhnout... jak je komu libo. V Crocskách je totiž každý pohyb radostí. Netlačí, nekloužou a ortopedicky tvarovaný vnitřek boty navíc nohu velice příjemně prokrvuje. To ostatně příznivci Crocs dobře vědí, ostatně proto jsou tyhle nepřehlédnutelné botky tak oblíbené. Žhavé novinky dámské kolekce jaro/léto k tomu ještě přidávají dokonale kreativní design.

Model CABANA spojuje zdánlivě nespojitelné - žabky a eleg antní podpatek. Výsledek? Neuvěřitelně pohodlná, měkoučká bota, přímo ideální do ruchu letního městského života. Právě ta Crocs - dámská kolekce pro jaro/léto 2009 m - na nekonečné nákupy, korzování na párty či procházky metropolí, se skvěle hodí také modely HAVANA s velmi módní platformou a PATRICIE s pásky, které na noze opravdu netlačí, neškrtí ani nedřou. To vše v okouzlujících trendy barvách: růžové, fialové, námořnické modré, černobílé a zlaté.

Nové modely Crocs budou k dostání od dubna v prodejnách Destroy: Cabana za 1350 Kč, Havana za 1490 Kč a Patricia za 1350 Kč.

Nová kolekce Oxbow jaro/léto 2009

Loto Oxbow Za novou kolekcí Oxbow jaro/léto 2009 stojí přední módní návrhář značky Oxbow- Carstene Haase se svým týmem. Díky této spolupráci vznikla kolekce, která vychází hlavně z tradic značky Oxbow, zachovává si eleganci a vyvážený styl.

Kolekce pro muže a ženy je rozdělena do tří řad: Riders Unlimited, Culture a Signature.

Speciální pozornost věnuje kolekce rozvoji grafického designu dámského oblečení a zdokonalení řady technického oblečení, kterou využívá řada nejžádanějších surfařů- žen i mužů.

Kolekci doplňují speciální řady pro muže a ženy- řada Artworks- speciálně navržená série je jedinečná designem, na němž se podílela řada různých umělců.

O´Neill - kolekce jaro / léto 2009

Logo O´Neill Nová kolekce O´Neill je poprvé v historii rozdělena do dvou kategorií- casual (pro běžné) a active (pro aktivní nošení). Vývoj produktů s ohledem na jejich využívání není pro značku O´Neill žádnou novinkou, ale individuální péče věnovaná každému kousku oblečení zvlášť ano.
Charakteristikou této kolekce je již tradičně spolupráce s jedinečnými módními návrháři, stejně jako sledování trendů ve stylech a materiálech. Rovnováha mezi výběrem stylu a použitými materiály musí být v perfektní harmonii. Kolekce vznikla nejen pro příznivce boardových sportů, ale i pro ty, kdo hledají inspiraci v jejich životním stylu.

Máte-li zájem dozvědět se o kolekci O´Neill pro jaro a léto 2009 více, čtěte dále..

Vzory! Vzory! Vzory! – Jaro v Lindexu je ve znamení The Power of Prints

Logo Lindex Znaky, potištěné vzory, byly vždy důležitou součástí módy. Nyní o něco více a důležitěji než doposud. V letošním jaru jsou vidět v kolekci Lindex vzory ve všech podobách a barevných variacích. Jemné šaty, halenky a tuniky v mnoha různých potiscích a barvách - s inspirací vzdálené krajiny a kultury v etnické kombinaci. Power of Prints!

Styl je boho chic, detailní potisky, aplikované na jemné látky, které se dají hezky kombinovat. Silueta se silným rysem ze 70-tých let. Maxi šaty, tuniky a halenky jsou důležitými oděvy. Klobouk se širokým okrajem, tašky, šály a šperky doplňují kolekci. Všechno vyzařuje pocitem kouzla a vzdálenou mystikou - daleko od velkých metropolí.

Trend se vzory ve všech podobách je výrazný pro letošní jaro. V jarní kolekci jsou zahrnuty vzory z různých kultur a období. Doufáme, že hodně lidí se odváže kombinovat navzájem různé vzory. Můžete také zvolnit různobarevnost tím, že ji zkombinujete s něčím jednobarevným z barev, které se objevují ve vzorech, říká Emma Wiklund, poradce pro módu a spotřebitele v Lindexu.

PUMA® představuje L.I.F.T.

PUMA představuje L.I.F.T. PUMA představuje L.I.F.T. V polovině dubna přichází na český trh zcela nová a unikátní ucelená kolekce značky PUMA® nazvaná L.I.F.T. Stěžejním produktem kolekce je 173 gramů vážící bota určená pro volný čas, inspirovaná designem běžecké boty. I proto se stala tváří celé kampaně hvězda značky PUMA, loňský olympijský rekordman Usain Bolt.

Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.

Crocs nabízejí pánskou kolekci na jaro a léto

Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Crocs - pánská kolekce na jaro/léto 2009 Světoznámá značka Crocs přichází s novými módními pánskými modely pro kvapem se blížící jarní měsíce. Žádné úmorné šněrování tkaniček, jen maximální pohodlí, tradičně vysoká kvalita materiálů a nepřehlédnutelný design. Milovníci Crocsek už to znají - kdo je jednou obuje, jen nerad je zouvá. Takže určitě potěší, že jarní modely Crocs je možné bez obav nosit i v létě na bosou nohu, třeba při dovolenkových radovánkách na pláži nebo člunu. Modely Cove, Dekum a Tideline Canvas jsou k mání v trendy barvách - šedé, hnědé, černé, bílé, béžové a stylové námořnické modré. Novinkou je kromě jejich tvaru, který připomíná mokasíny, i materiál: tradiční Croslite na spodní části doplňuje textilie a kůže na svrchní části. Boty tak nepostrádají žádnou z typických vlastností Crocsek - pohodlí pro zdravou a lehkou chůzi ani originální a nápaditou kreativitu. Nejnovější řadu pánských bot Crocs českým zákazníkům od března nabízí obchody Destroy.

 

Plavky LITEX 2009

Logo Litex Na světě je nová kolekce plavek LITEX pro rok 2009, jejíž tváří se stala Miss ČR 2007 Kateřina Sokolová. Česká společnost LITEX však nemyslí pouze na štíhlé slečny, ale na ženy všech typů postav, muže, děti a nabídka zahrnuje i těhotenské plavky a plážové doplňky. Škála barev, vzorů a především střihů je opravdu bohatá.
Více naleznete na Litex webové prezentaci.

Jarní kolekce Noppies rozzářila dětské oblečení veselými barvami

Noppies - jarní kolekce 2009 Česká firma Anna & Viktorie prodává ve svých obchodech těhotenské a dětské zboží světových značek. Svým zákazníkům nabízí jen to nejlepší - právě teď jarní kolekci renomované holandské značky Noppies pro miminka (Newborn) i odrostlejší děti (Baby).

Noppies - jarní kolekce 2009 Kvalitní materiál, dokonalý střih a komfort - to jsou základní atributy, na které sází návrháři značky Noppies. Dobře znají své malé zákazníky, kteří nijak zvlášť nemilují věčné svlékání a oblékání, střihy jsou proto promyšleně jednoduché a praktické. Oblečení je ušito z pohodlných přírodních materiálů, děti se v nich cítí jako v měkoučké mámině náruči. Použité textilie jsou navíc velmi odolné a profesionálně zpracované, takže bez následků zvládají všemožné pohybové aktivity svých nositelů. Jednotlivé kousky - od roztomilých triček, přes kalhoty a mikiny - jsou snadno kombinovatelné, přímo stvořené k vytvoření vlastního stylu. Jarní kolekce zůstává věrná tradici svěžích barev, typických pro značku Noppies. Oblečení opět zdobí originální veselé obrázky, které vykouzlí úsměv na tvářích dětí i dospělých. Pro Noppies je velice důležité, aby dětská kolekce byla co nejdostupnější, nikoliv však na úkor kvality!

Kolekce Dunhill pro jaro/léto 2009

Logo Dunhill Slavný herec Jude Law, považovaný za jednoho z nejpřitažlivějších mužů současnosti, se stal již potřetí tváří luxusní londýnské značky Dunhill.

Na přípravě této kampaně spolupracoval herec s fotografem Gregem Williamsem, známým díky exkluzivním záběrům z bondovek a mnoha dalších filmů jako Bournovo ultimátum či Talentovaný pan Rippley nebo sérií módních fotografií pro italský Vogue. Dějištěm focení se stalo kouzelné prostředí pláže Merseyside městečka Ainsdale v severozápadní Anglii. Jude Low si při focení zahrál roli anglického gentlemana, který si užívá krásné a drsné britské pobřeží, řídí auto v písečných dunách nebo odpočívá na večerní párty.

BANDOLERA – kolekce jaro/léto 2009

Bandolera - kolekce jaro/léto 2009 Cítit se pohodově v komfortním oblečení patří k univerzálnímu jmenovateli bohaté nabídky nizozemské společnosti Bandolera. Aktuální trendy - to jsou zajímavé barvy, fantazijní tisky, nově viděné kombinace. Velký návrat na módní scénu hlásí retro safari a detaily koloniálního stylu. Cool řady, inspirované maskulinním oblečením, ještě víc pracují s variabilitou a možnostmi proporcí i střihových možností všech outfitů.

Předjaří 2009

oblázek (šedohnědý odstín), korál, zaschlé bláto, béžová
Jemná bavlna s metalickým leskem, nylon, pletenina a žerzej se často zdobí proužky a tradiční technikou fil à fil (dosahuje se tím dvoubarevného efektu). Empírová hra s různě umístěnou linií pasu pokračuje, přes strohé košile pánského typu a tuniky se oblékají krátké blejzry, kalhoty cigaretové i à la Marlene. Mezi typy sukní převládá rozšířený a balonový střih. Objevená kombinace světlých tónů nechává místo pro fantazii a vyzařuje celkovou ležérnost.

Modeflash jaro 2009

Logo Charles Vögele „Ženskost a barevnost"

Dámská kolekce

Jarní a letní sezóna roku 2009 si s ženskostí počíná s hravou (nikoli hráčskou!) náruživostí. Je zcela ve znamení lehkých materiálů, veselých barev a potisků, což platí zejména pro košile, šaty, sukně
a halenky. Vidět je hlavně černou, červenou a bílou barvu, ale móda přesto nepůsobí stroze. Řasení, drobné a milé detaily, náročné potisky, jednoduché formy - to vše patří k nové módě. O vrchní příčky popularity se uchází sportovní oblečení s ženskými prvky. Ve středu pozornosti stojí jednotlivé druhy oblečení. Každý z nich musí mluvit sám za sebe. Jejich kombinace pak vytvářejí celistvý vzhled. Na vzestupu jsou jemné úplety, blejzry, halenky košilového střihu, kalhoty a šaty.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2009 Německá módní značka s.Oliver má letos důvod k oslavě! Vznikla totiž v roce 1969, tedy přesně před 40 lety. Dnes jde o významnou společnost s mezinárodní působností, která vytváří aktuální, designérsky nápaditou a cenově dostupnou módu. Nová kolekce je jako vždy kvalitní, trendová i kombinovatelná a orientuje se především na casual módu a relax styl. A jako vždy se drží klíčového mota značky: SKUTEČNÁ MÓDA PRO SKUTEČNÉ LIDI. Na českém trhu je značka zastoupena od roku 2004 a zaměřuje se především na tyto řady:

Casual (ženy, muži)

Hlavní kolekce pojímá nově retrostyl 70. let, africké a indické etno, americké pruhy a hvězdy... Návrháři netradičně kombinují barvy a vzory na modelech, které se hodí nejen na víkendové výlety a cesty, ale i na veškeré neformální příležitosti. Nejvýznamnější roli z barevné škály hraje bílá, k ní se přidružují korálová, burgundská, modrá, zelená a žlutá. Také černá a odstíny barvy země jsou všudypřítomné. Oblíbené přírodní materiály doplňují nové hi-tech nylonové novinky.

Džínová bunda je hitem letošního jara

Logo Lindex Džínová bunda je come-backem letošní jara a je k dostání v Lindexu pro děti veškerého věku.

"Hodně sázíme na původní model džínové bundy. Bude stejně samozřejmý pro nošení jako klasické džíny", říká team designérů dětského oddělení v Lindexu.

Bunda pro chlapce je ve tmavé riflovině s klasickým ošoupaným vzhledem. Bunda pro menší chlapce má mimo jiné pletené náplety u rukávů. Džínová bunda pro děvčata je hezčího vzhledu pro zdůraznění modré barvy rifloviny.

Také malé dětátko si letošní jaro najde svoji džínovou bundu, hezký model s hřejivou jemnou podšívkou a s módní kapucí.

Prohlédněte si džínové bundy od designérů Lindex (PDF).

HAPPY ORGANIC FARM – nová ekologická kolekce pro děti

Logo Lindex Život na vesnici, příroda a severské tradice jsou inspirací Lindexu v nové ekologické jarní kolekci pro děti.

"Vycházela jsem z tradičních zvířat na vesnici ze severu a ozdobila jsem oděvy veselými ovečkami, kravičkami, koníčky a kuřátky. Je příjemné když jsou použita naše klasická zvířátka namísto různých zvířat z džungle", říká Linda Sturesson, designérka pro dětské oddělení v Lindexu.

Zvířátka vypadají jakoby byla vybrána ze starých ilustrací a pohádkových knih, upravena tak, aby vypadala roztomile dětsky. Také barvy jsou voleny tak, aby zdůraznili starodávný, trochu nostalgický dojem. Barevná škála zahrnuje červenou, žlutou, zelenou a hnědou.

V kolekci pro děti (výška 56-86) body, kalhoty a čepice. A pro trochu větší děti (výška 86-116) najdete topy, košile, džíny, spodní prádlo a čepice. Veškeré oděvy jsou vyrobeny z ekologické bavlny.

Prohlédněte si kolekci Happy Organic Farm (PDF).

The In between collection – nejhezčí jarní spodní prádlo

Logo Lindex Nová jarní kolekce In Between Collection v Lindexu poukazuje na svůdnou kombinaci romantiky a elegance. Kolekce vybraného spodního prádla zvýrazňuje nejlepší partie ženského těla.

Spodní prádlo považujeme za součást každodenního nošení. Spodní prádlo s funkčním střihem a detaily jako např. krajky, volánky a rozetky. Barevná škála obsahuje bílou, černou a také jemné pastelové odstíny.

Mezi modely můžeme spatřit:

The Everyday´s Essentials Bra - dobře sedící, elegantní podprsenka s volánovými okraji
The Delicate Lace Bra - hezká podprsenka s krajkami a malým volánovým okrajem organza.
The Soft Lace Bra - hladká podprsenka celá v krajkách
The Great Blazer Bra - krajková podprsenka se zapínáním vepředu a pěkným retro vzhledem. The Perfect High Panty - příslušné krajkové kalhotky
The Very Chic Bra - ultra chic tvarovatelná podprsenka se zapínaním vepředu a s detaily korzetu na zadní straně a ramínkem s krajkami
The Luxurious Camisole - romantická košilka se vzorem růží a s volánky

Kromě toho kolekce obsahuje The Special Lace Slip, The Perfect Party Bra, The Serious Business Bra a k veškerým modelům podprsenek jsou také k dispozici vhodné kalhotky.