Loading color scheme

Narciso Rodriguez navrhne Růžovou kolekci pro Lindex

Logo Lindex Módní řetězec Lindex dnes oznámil své společné plány s americkým návrhářem Narcisem Rodriguezem, který pro Lindex vytvoří patnáctidílnou kolekci. Tato kolekce se bude prodávat výhradně ve všech značkových prodejnách Lindex ve Švédsku, Norsku a Finsku a také ve vybraných prodejných v dalších zemích, a to od 1. října 2010. Kolekce bude nazvána Růžová kolekce s Narcisem Rodriguezem a výtěžek z jejího prodeje bude použit na výzkum rakoviny prsu, přičemž část peněz získá nadace proti rakovině Cancer Foundation.

Kolekce nejen pro mladé slečny

Kolekce nejen pro mladé slečny. Pro zboží sršící originalitou už milovnící designu a originálních doplňků nemusí chodit daleko. Internetový a kamenný obchod Flamingopark.cz splní veškeré Vaše představy o originalitě a stylu. V oblasti módy a módních originálních doplňků není Flamingopark žádným nováčkem, již druhým rokem našim zákazníkům přinášíme oblečení, které si získalo oblibu pro svou nápaditost, nadčasovost a zároveň dobrou kombinovatelnost.

Představení kolekce dámských šatů jaro/léto 2010

Představení kolekce dámských Å¡atů jaro/léto 2010. Sortiment dámských šatů je již několikátou sezonu v popředí zájmu našich zákaznic. Charakter této jedinečné součásti ženského šatníku se mění podle módních trendů a barevnosti i podle preferencí zákaznic. Výběr zejména letních šatů, které nabízí Steilmann Praha, spol. s r.o. pod značkami Steilmann, Kapalua i Apanage je natolik široký, že jistě uspokojí estetické představy a praktické nároky na pohodlí a údržbu. Úroveň kvality převyšuje cenovou hladinu šatů.

Z hlediska použitých materiálů jsou nejčastěji zastoupeny přírodní materiály jako měkká bavlna v hladké struktuře atlasové vazby, již tradiční len a luxusní hedvábí. Nechybí ani viskóza s vláknem Lycra, která je hlavním materiálem pro velmi praktické a pohodlné úpletové šaty.

Monsoon collection

Česko-australská značka Flamingopark, známá převážně díky svému e-shopu a pestrobarevnému obchůdku na Žižkově, přichází s novou exklusivní Monsoon kolekcí oblečení a tašek. Tašky Monsoon nejsou v nabídce Flamingoparku žádnou novinkou, pravidelně je uvádíme již třetím rokem a těší se velké oblibě pro svůj originální vzhled v kombinaci s praktičností. Tašky upoutají ručně šitou kruhovou aplikací, která zdobí jejich povrch. Novinkou jsou nejrůznější třpytivé tkaniny a napodobeniny kůže. V jarní kolekci Flamingopark přichází s novými designy v podobě tašek Monsoon Spry, pro které jsou typické zářivé barvy a výrazné unikátní ruční aplikace. Těm, kteří dávají přednost tlumenějším barvám a designům, které se dobře kombinují, přinášíme tašky Monsoon Dusk. Lahůdkou je taška Monsoon Essential v atraktivním, stříbrném provedení.

NON-DENIM TIPY – I pětsetjedničky se jarně vybarvily

NON-DENIM TIPY - I pětsetjedničky se jarně vybarvily. NON-DENIM TIPY - I pětsetjedničky se jarně vybarvily. Letošní jaro přebarvilo i pětsetjedničky. Tento legendární model značky Levi's® s poklopcem na pět knoflíků, nejznámější a nejrozšířenější džíny na světě, si nyní můžete pořídit i v červené, modré, zelené a bílé barvě. Do sepraných pastelových barev – růžové, žluté, zelené, modré a bílé – rozkvetly i dámské Levi's® 501®, které se u nás prodávají od loňského roku.

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris

Kolekce Evy Herzigové pro značku 1-2-3 Paris. První limitovanou kolekci topmodelky Evy Herzigové vytvořenou pro francouzskou módní značku UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) si nyní můžete zakoupit v prodejně Gallery Myšák. Podlehněte exkluzivním modelům pro letošní jaro a léto.

Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 Paris a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Příběh vzniku první z nich byl naprosto jasný od samotného počátku. Ikona módního světa se rozhodla vytvořit kolekci oblečení, zcela ovlivněnou jejími nápady, rozmary a emocemi, kterou nám vlastně dává nahlédnout do svého vlastního šatníku. „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání, a to se podařilo," vysvětluje Eva Herzigová a dodává: „Vedení značky 1-2-3 mi při navrhování modelů dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala."

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris

Eva Herzigová představila svou kolekci pro značku 1-2-3 Paris. Topmodelka Eva Herzigová představila v pařížském hotelu Crillon svou exkluzivní limitovanou kolekci vytvořenou pro francouzskou módní značku UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris). Modely pro letošní jaro a léto budou v Praze v prodeji od 21. dubna v prodejně Gallery Myšák.

Eva Herzigová se nedávno stala tváří značky 1-2-3 pro příští dva roky a součástí této spolupráce je i tvorba dvou limitovaných kolekci ročně. Ikona módního světa nespoléhá jen na svůj vzhled, ale také svůj vkus a cit pro design, který získala během své veleúspěšné kariéry ve světě módy. Před pár lety navrhla svou vlastní kolekci plavek nazvanou Eva Herzigova Beachwear. „Tehdy jsem byla na vše sama. Říkala jsem si, že napříště bych se do něčeho podobného pouštěla jen s odborníky. Vedení značky 1-2-3 mi při vytváření kolekce dalo naprosto volnou ruku. Přicházela jsem se svými nápady, nosila si kousky látek a hrubé náčrtky a spolupráci s profesionálním týmem jsem si úžasně užívala," říká Herzigová a dodává: „Přála jsem si, aby kolekce přesně odrážela můj vlastní styl oblékání a to se podařilo."

Levi‘s® X House of Holland – I denim může být ďábelsky sexy!

Levi´s X House of Holland - I denim může být ďábelsky sexy! Levi´s X House of Holland - I denim může být ďábelsky sexy! Levi's® a britský rebelský módní dům House of Holland připravili společnou exkluzívní kolekci pro sezónu jaro/léto 2010, která měla premiéru na London Fashion Week. Navazuje na úspěch limitované kolekce Levi's® 501® Jeans by House of Holland z loňského léta, vytvořené pouze pro Londýn, bude však rozsáhlejší. K dostání bude od května i v Levi's Storu na Václavském náměstí 30 v Praze.

Supermodelka Carmen Kass je tváří jarní kolekce značky Lindex

Carmen Kass je tváří jarní kolekce značky Lindex Barvy, vzory, zajímavé a neobvyklé kombinace – to vše charakterizuje jarní kolekci módní značky Lindex, která čerpala inspiraci v osmdesátých a počátku devadesátých let minulého století. Její tváří se stala estonská supermodelka Carmen Kass.

„Jarní móda značky Lindex je explozí barev a vzorů. Setkáváme se v ní s výraznými tóny, které jsou neobvyklým a nečekaným způsobem kombinovány s jemnými pastelovými odstíny," říká Ylva Alkman, manažerka oddělení designu a nákupu značky Lindex.

Nesmrtelný kostým v podání značky 1-2-3 Paris

Nesmrtelný kostým v podání  značky 1-2-3 Paris Kvalitní, dobře padnoucí kostým je skvělým základním kamenem každého šatníku, protože nabízí velké množství kombinací. Lze jej snadno obměňovat různými doplňky, takže pokaždé vytvoříte nový outfit. Francouzská značka UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3 Paris) pro letošní jaro čerpala inspiraci ve filmové tvorbě slavných režisérů a šatníku jejich neméně slavných protagonistek. Vznikly tak kolekce obohacené o nové prvky podtrhující eleganci a pohodlné nošení zároveň; kostýmy nejen v tradičním městském stylu, ale i v ležérnějších variantách pro volné chvíle.

GAULTIER X LEVI’S® – Módní guru Jean Paul Gaultier zkombinoval retro spodní prádlo s džíny a džískami Levi's®

Módní guru Jean Paul Gaultier zkombinoval retro spodní prádlo s džíny a džískami Levi´s Jean Paul Gaultier a Levi's® navazují na svoji spolupráci v pánské kolekci a představili dámskou kolekci pro jaro/léto 2010, která se objeví v květnu i v Levi's Storu na Václavském náměstí 30 v Praze.

Využití spodního prádla jako svrchního oblečení bylo jedním ze zásadních okamžiků módy 90. let a přišel s tím, samozřejmě, Jean Paul Gaultier. Každý si vybaví jeho růžovou kónickou podprsenku pro popovou královnu Madonnu. Celoživotní fanoušek levisek nyní s tímto svým stylotvorným prvkem zkombinoval kultovní džíny i džísky Levi's® a vytvořil střihy s perfektně řemeslně vypracovanými detaily a nádechem extravagance.

Atraktivní móda od velikosti 42

Atraktivní móda od velikosti 42. Oblékat se stylově, elegantně, trendy... na první pohled snadno dosažitelný cíl. Jenže, jak pro koho. Obchodní centra se záplavou butiků všemožných značek jsou sice na každém kroku, ovšem jejich nabídka se zužuje v přímé úměře s rostoucí velikostí oblečení. Ženám, jejichž postavy nejsou právě souměřitelné s mírami vyhublých modelek, nezbývá než rezignovat na módní trendy a nakupovat jednoduše jen to, co ve své velikosti seženou. Anebo trpělivě lovit v second handech či pravidelně vyrážet do obchodů v zahraničí. Všude tam jsou totiž dostupné oděvy renomovaných značek přímo stvořených pro dívky a dámy nestandardních rozměrů, jako je třeba známý německý výrobce atraktivní módy od velikosti 42 Ulla Popken.

Jarní kolekce Flamingopark

Jarní kolekce Flamingopark. Jarní kolekce Flamingopark. Česko-australská značka Flamingopark, působící na poli české alternativní módy již od roku 2007, přichází s novou svěží linií oblečení. Hlavním kritériem našeho oblečení je pohodlnost a variabilnost jednotlivých modelů. Velký důraz klademe na kvalitní materiály a originální provedení.

NADČASOVÉ DŽÍNOVÉ KOŠILE

Nadčasové džínové koÅ¡ile. Chytrý střih, sepraný vzhled a propracované detaily jako výrazně prošité švy a cvočky, tak vypadá aktuální kolekce džínových košil Levi's®, ve které se odráží více než 130 let výroby oblečení, perfektně odpovídajícího duchu své doby. Nová kolekce opět potvrzuje, že když přijde na přetvoření bohaté a unikátní historie v budoucnost, značka Levi's® razí cestu. Autenticita a kvalita nikdy nevyšly z módy. Nedávný opětovný vstup denimu, jak na přehlídková mola, tak do ulic, demonstruje to, co platí odjakživa: denim není pouze látka, je to způsob vyjádření toho, kdo jste. A v nových střizích, sepraném vzhledu, tkaninách a detailech této kolekce budete absolutně autentičtí, trendy a zábavní. To je denim současnosti.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2010

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2010. Novou kolekci s.Oliver pro nadcházející sezónu jaro/léto 2010 ztělesňuje motto „Hravé léto", které s sebou přináší lehkost a vitalitu do všech řad a doplňků.
Kampaň startující již v únoru nafotil Marcuss Ohlsson ve slunečné Andalusii. Snoubí se zde přírodní panorama s temně modrým Atlantickým oceánem a rušnou pláží – tato kombinace svým naturelem vystihuje novou kolekci značky s.Oliver.

CHECK ME OUT – kostkované košile jsou zpět

Check me out - kostkované koÅ¡ile jsou zpět. Károvaná košile, tento nadčasový a zároveň klasický klíčový prvek šatníku, je zpět. Dnešní muži mají možnost oblékat se stejně jako Jack Kerouac a další básníci Beat Generation, kteří tyto košile proslavili v padesátých letech, nebo jako Kurt Cobain s jeho „anti-módou" z počátku let devadesátých. Dívky a ženy si mohou dodat sportovního šarmu díky těsným košilím svázaným v pase (jako Daisy Duke v Mistrech hazardu) či je nosit o několik čísel větší jako „košile po příteli", nejlépe k pětsetjedničkám.

Nevšední elegance

NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. Království látek Par Excellence rozšířilo svou nabídku materiálů prvotřídní jakosti o sortiment nevšedních doplňků. Okouzlí vás nejen originální knoflíky Chanel, ale i krásné brože, pásky nebo šátky.

Majitelka společnosti Par Excellence, paní Hana Konečná, osobně vybírá látky u předních evropských dodavatelů převážně z Itálie, Francie, Anglie a Německa. V obchodě vás potěší i nabídka materiálů od světových módních návrhářů jako např. Versace, Cavalli, Valentino, Ermenegildo Zegna, Ungaro, Chanel, Armani, Krizia a Pal Zileri. Naleznete zde téměř vše – od nejnovějších trendy materiálů až po klasický business styl. Velkou část nabídky tvoří látky pro nejrůznější slavnostní příležitosti, efektní látky pro módní designéry a speciální materiály pro divadelní a filmové produkce.

SLIP SHOP

Logo Lindex Nová jarní kolekce krásných kombiné topů společnosti Lindex pod názvem „Slip Shop" přináší pocit nostalgického romantizmu a čerpá inspiraci ze stylů vintage a retro. Nelze přehlédnout měkké kontrasty mezi zvolenými materiály, kdy se matné vlastnosti šifonu snoubí s jemně lesklými satény: design, jež vytváří romantický retro look. Jarní móda se zaměřuje na prádlo zcela novým způsobem a dále stírá hranici mezi konfekčními oděvy a prádlem. Nové stylové vrstvení prádlo buď zcela či alespoň částečně odhaluje. „Myšlenka za kolekcí Slip Shop stojí na tom, že tyto kousky lze použít nejen jako prádlo, ale také jako šaty pod krátké sáčko či jako tank top, který vhodně doplní legíny či úzké skinny jeans" říká Linda Eliasson, designérka společnosti Lindex.

Fotografie krásných kombiné pro letošní jaro naleznete na www.lindex.com

Denim forever

Logo Lindex. Pro ženy, které se rády oblékají podle módy, se džínsy staly již dávno oblíbenou součástí šatníku. Coby základní část oblečení jsou dlouho základní volbou a přecházely z jednoho ročního období do dalšího, přičemž jarní modely džínsů jsou vždy trochu zajímavější. Sezónní oblečení z džínoviny doplnila celá řada dalších oděvů, od sukní, blůzek a šatů po šortky a legíny.

„Kromě množství nových modelů můžeme v jarních ko­lekcích vidět i různé úpravy povrchu džinových oděvů. Nejdůležitější asi budou džíny vyšisovaného, sepraného a obnošeného vzhledu," říká Nina Södeströmová, ná­vrhářka společnosti Lindex.

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010 Nová kolekce je nadčasová s nádechem klasiky. Spojuje dědictví značky – klasický americký styl – s aktuálními trendy a oslavuje mladistvý idealizmus a rebelii. Bundy vojenského střihu, seprané materiály, nášivky a trička inspirovaná rockem, kostkované košile v barvách americké vlajky kontrastují se striktně jednobarevnými džíny, vestami a džískami nebo koženými bundami. Levi's® nabízí komplexní portfólio střihů; v této sezóně se soustřeďuje na barvený denim i další látky, jako například sezónní kalhoty Chino a Cargo ze směsi bavlny a lnu, opět s charakteristickými prvky Levi's®. Základní barvou této sezóny je bílá, ale kolekce nabízí čtyři barevné varianty – od temného indiga, přes světlemodrou a bílou až po rozedraný a silně narušený denim. Povrchová úprava se různí – od vysokého obnošení přes pogumované či pigmentové finiše. Džíny mají bohaté detaily, například kožené záplaty a zašlé kovové cvočky, inspirované originálními kousky z archivů Levi's®.

PUMA® UVÁDÍ STYLOVOU KOLEKCI AFRIKA VYTVOŘENOU VE SPOLUPRÁCI S UMĚLCEM KEHINDE WILEYM

PUMA - kolekce Afrika 2010. Sportlifestylová značka PUMA® uvede na jaře příštího roku novou stylovou kolekci AFRIKA. Modely byly vytvořeny ve spolupráci s afroamerickým portrétistou Kehinde Wileyem, který jim propůjčil grafické prvky ze svých již existujících prací. Sedm vybraných grafických vzorů bylo spolu s výraznými barvami inspirací pro navržení stěžejních modelů africké kolekce oblečení, doplňků i obuvi. Kolekce Afrika pro jaro/léto 2010 je typická velmi originálním a nezaměnitelně barvitým stylem, a stává se tak další výraznou lifestylovou kolekcí značky PUMA.

LEGENDA JEAN PAUL GAULTIER A JEHO PŘEDSTAVA IKONY LEVI'S®

Legenda Jean Paul Gaultier a jeho představa ikony Levi´s Legenda Jean Paul Gaultier a jeho představa ikony Levi´s Značka Levi's® a věhlasný módní návrhář Jean Paul Gaultier představili v rámci Paris Fashion Week společnou pánskou džínovou kolekci na jaro/léto 2010 pro Maison Jean Paul Gaultier.

Francouzský návrhář a milovník levisek propojil typický vzhled pětsetjedniček se svým proslaveným volnomyšlenkářským stylem. „Levi’s® představuje americký sen, je to legenda, jsou to originální džíny. Bylo pro mne potěšením navrhnout vlastní verzi pětsetjedniček“, říká Jean-Paul Gaultier.