Loading color scheme

Atraktivní móda od velikosti 42

Atraktivní móda od velikosti 42. Oblékat se stylově, elegantně, trendy... na první pohled snadno dosažitelný cíl. Jenže, jak pro koho. Obchodní centra se záplavou butiků všemožných značek jsou sice na každém kroku, ovšem jejich nabídka se zužuje v přímé úměře s rostoucí velikostí oblečení. Ženám, jejichž postavy nejsou právě souměřitelné s mírami vyhublých modelek, nezbývá než rezignovat na módní trendy a nakupovat jednoduše jen to, co ve své velikosti seženou. Anebo trpělivě lovit v second handech či pravidelně vyrážet do obchodů v zahraničí. Všude tam jsou totiž dostupné oděvy renomovaných značek přímo stvořených pro dívky a dámy nestandardních rozměrů, jako je třeba známý německý výrobce atraktivní módy od velikosti 42 Ulla Popken.

Jarní kolekce Flamingopark

Jarní kolekce Flamingopark. Jarní kolekce Flamingopark. Česko-australská značka Flamingopark, působící na poli české alternativní módy již od roku 2007, přichází s novou svěží linií oblečení. Hlavním kritériem našeho oblečení je pohodlnost a variabilnost jednotlivých modelů. Velký důraz klademe na kvalitní materiály a originální provedení.

Stylové jarní semišové lodičky Crocs

Stylové jarní semiÅ¡ové lodičky Crocs. Stylové jarní semiÅ¡ové lodičky Crocs. Představujeme vám fotografie k novému modelu dámských Crocs - Lydia, které jsou stylovou elegantní variantou pro chození ve městě v nadcházejícím jarním období. Vrchní část je semišová, jinak je bota jako vždy vyrobena z
patentovaného materiálu Croslite.

Dostupné jsou mj. na e-shopu Urbanlux.cz za 1350 Kc.

NADČASOVÉ DŽÍNOVÉ KOŠILE

Nadčasové džínové koÅ¡ile. Chytrý střih, sepraný vzhled a propracované detaily jako výrazně prošité švy a cvočky, tak vypadá aktuální kolekce džínových košil Levi's®, ve které se odráží více než 130 let výroby oblečení, perfektně odpovídajícího duchu své doby. Nová kolekce opět potvrzuje, že když přijde na přetvoření bohaté a unikátní historie v budoucnost, značka Levi's® razí cestu. Autenticita a kvalita nikdy nevyšly z módy. Nedávný opětovný vstup denimu, jak na přehlídková mola, tak do ulic, demonstruje to, co platí odjakživa: denim není pouze látka, je to způsob vyjádření toho, kdo jste. A v nových střizích, sepraném vzhledu, tkaninách a detailech této kolekce budete absolutně autentičtí, trendy a zábavní. To je denim současnosti.

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2010

s.Oliver - kolekce jaro/léto 2010. Novou kolekci s.Oliver pro nadcházející sezónu jaro/léto 2010 ztělesňuje motto „Hravé léto", které s sebou přináší lehkost a vitalitu do všech řad a doplňků.
Kampaň startující již v únoru nafotil Marcuss Ohlsson ve slunečné Andalusii. Snoubí se zde přírodní panorama s temně modrým Atlantickým oceánem a rušnou pláží – tato kombinace svým naturelem vystihuje novou kolekci značky s.Oliver.

SWIMWEAR COLLECTION 2010

Litex - swimwear collection 2010. Nová značková kolekce plavek LITEX pamatuje nejen na trendové aspekty a současnou retro inspiraci, tentokrát především v 80. letech minulého století, ale také na střihy, které napomáhají tvarování siluety (popřípadě skrytí drobných nedostatků). Jako vždy zahrnuje novinková kolekce kromě bohaté a vyhledávané dámské řady také modely pro nastávající maminky, děti i muže.

Nepostradatelnou částí kolekce pro ženy různých postav i věkových kategorií jsou velmi žádané dvoudílné plavky se zajímavými střihovými detaily: trendové bikiny s trojúhelníčkovým tvarem podprsenky, s vázáním horního dílu za krk, nebo atraktivní push-up košíčky. Neodolatelně působí nové modely jednodílných plavek i univerzální tankiny (vrchní díl slouží i jako top). V sortimentu si najdou dobře padnoucí plavky i ženy s větším poprsím – nabídka plážového oblečení pro ně se výrazně rozšířila. Prakticky, funkčně (rychleschnoucí materiály) a samozřejmě i trendově působí sportovní plavecké plavky.

CHECK ME OUT – kostkované košile jsou zpět

Check me out - kostkované koÅ¡ile jsou zpět. Károvaná košile, tento nadčasový a zároveň klasický klíčový prvek šatníku, je zpět. Dnešní muži mají možnost oblékat se stejně jako Jack Kerouac a další básníci Beat Generation, kteří tyto košile proslavili v padesátých letech, nebo jako Kurt Cobain s jeho „anti-módou" z počátku let devadesátých. Dívky a ženy si mohou dodat sportovního šarmu díky těsným košilím svázaným v pase (jako Daisy Duke v Mistrech hazardu) či je nosit o několik čísel větší jako „košile po příteli", nejlépe k pětsetjedničkám.

Nevšední elegance

NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. NevÅ¡ední elegance - Par Excellence. Království látek Par Excellence rozšířilo svou nabídku materiálů prvotřídní jakosti o sortiment nevšedních doplňků. Okouzlí vás nejen originální knoflíky Chanel, ale i krásné brože, pásky nebo šátky.

Majitelka společnosti Par Excellence, paní Hana Konečná, osobně vybírá látky u předních evropských dodavatelů převážně z Itálie, Francie, Anglie a Německa. V obchodě vás potěší i nabídka materiálů od světových módních návrhářů jako např. Versace, Cavalli, Valentino, Ermenegildo Zegna, Ungaro, Chanel, Armani, Krizia a Pal Zileri. Naleznete zde téměř vše – od nejnovějších trendy materiálů až po klasický business styl. Velkou část nabídky tvoří látky pro nejrůznější slavnostní příležitosti, efektní látky pro módní designéry a speciální materiály pro divadelní a filmové produkce.

SLIP SHOP

Logo Lindex Nová jarní kolekce krásných kombiné topů společnosti Lindex pod názvem „Slip Shop" přináší pocit nostalgického romantizmu a čerpá inspiraci ze stylů vintage a retro. Nelze přehlédnout měkké kontrasty mezi zvolenými materiály, kdy se matné vlastnosti šifonu snoubí s jemně lesklými satény: design, jež vytváří romantický retro look. Jarní móda se zaměřuje na prádlo zcela novým způsobem a dále stírá hranici mezi konfekčními oděvy a prádlem. Nové stylové vrstvení prádlo buď zcela či alespoň částečně odhaluje. „Myšlenka za kolekcí Slip Shop stojí na tom, že tyto kousky lze použít nejen jako prádlo, ale také jako šaty pod krátké sáčko či jako tank top, který vhodně doplní legíny či úzké skinny jeans" říká Linda Eliasson, designérka společnosti Lindex.

Fotografie krásných kombiné pro letošní jaro naleznete na www.lindex.com

Denim forever

Logo Lindex. Pro ženy, které se rády oblékají podle módy, se džínsy staly již dávno oblíbenou součástí šatníku. Coby základní část oblečení jsou dlouho základní volbou a přecházely z jednoho ročního období do dalšího, přičemž jarní modely džínsů jsou vždy trochu zajímavější. Sezónní oblečení z džínoviny doplnila celá řada dalších oděvů, od sukní, blůzek a šatů po šortky a legíny.

„Kromě množství nových modelů můžeme v jarních ko­lekcích vidět i různé úpravy povrchu džinových oděvů. Nejdůležitější asi budou džíny vyšisovaného, sepraného a obnošeného vzhledu," říká Nina Södeströmová, ná­vrhářka společnosti Lindex.

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010

Kolekce Levi’s® Red Tab® – JARO/LÉTO 2010 Nová kolekce je nadčasová s nádechem klasiky. Spojuje dědictví značky – klasický americký styl – s aktuálními trendy a oslavuje mladistvý idealizmus a rebelii. Bundy vojenského střihu, seprané materiály, nášivky a trička inspirovaná rockem, kostkované košile v barvách americké vlajky kontrastují se striktně jednobarevnými džíny, vestami a džískami nebo koženými bundami. Levi's® nabízí komplexní portfólio střihů; v této sezóně se soustřeďuje na barvený denim i další látky, jako například sezónní kalhoty Chino a Cargo ze směsi bavlny a lnu, opět s charakteristickými prvky Levi's®. Základní barvou této sezóny je bílá, ale kolekce nabízí čtyři barevné varianty – od temného indiga, přes světlemodrou a bílou až po rozedraný a silně narušený denim. Povrchová úprava se různí – od vysokého obnošení přes pogumované či pigmentové finiše. Džíny mají bohaté detaily, například kožené záplaty a zašlé kovové cvočky, inspirované originálními kousky z archivů Levi's®.

Crocs Linden Boot – stylové a teplé tenisky

Crocs Linden Boot Crocs Linden Boot Velmi zajímavou novinku připravila pro všechny muže firma Crocs. Model Linden Boot ve tvaru elegantních zavazovacích tenisek je určen všem náročným zákazníkům, kteří si chtějí pohodlí obuvi Crocs dopřát i v chladnějším počasí. Stélka je vyrobena z patentovaného materiálu Croslite, který má antibakteriální vlastnosti a je přizpůsobivý chodidlu, takže zaručuje maximální komfort a měkký nášlap. Svrchní část je vyrobena z hřejivé kůže. K dostání je obuv ve třech stylových barevných kombinacích: černé s červenými prvky, hnědo-šedo-oranžové a zelenošedé. Dostupné jsou boty na oficiálním českém e-shopu Crocs na stránkách www.urbanlux.cz za 2430 Kč.

Stylové kozačky Crocs Claire

Stylové kozačky Crocs Claire. Stylové kozačky Crocs Claire. Někdo nedá ani v zimě dopustit na kotníkové tenisky, někdo chodí i v parném létě v kozačkách. Jisté je, že vysoká bota je vhodná nejvíce do chladného zimního období, a přesně pro ně je stvořený nový dámský model Crocs Claire. Novinka na letošní zimu je nejlepší volba pro zimní nečas – spodní část je vyrobena z materiálu Croslite, proto neklouže, je neprodyšně uzavřená a báječně hřeje. Vrchní část je zevnitř zateplená a zvenku také nepromokne, takže zajistí suchou nohu i v tom nejhorším počasí – ať už dešti nebo sněhové vánici. K dostání je ve třech barevných variantách – hnědomodré, černé a velmi stylové s černobílými puntíky.

Modely jsou dostupné na oficiálním e-shopu Crocs www.urbanlux.cz za 1890 Kč, dále pak v síti prodejen Destroy nebo Pery.

Na webu Urbanlux.cz momentálně probíhá zimní slevová akce na vybrané modely Crocs, slevy se pohybují v hodnotě 20 – 40 %.

PUMA® UVÁDÍ STYLOVOU KOLEKCI AFRIKA VYTVOŘENOU VE SPOLUPRÁCI S UMĚLCEM KEHINDE WILEYM

PUMA - kolekce Afrika 2010. Sportlifestylová značka PUMA® uvede na jaře příštího roku novou stylovou kolekci AFRIKA. Modely byly vytvořeny ve spolupráci s afroamerickým portrétistou Kehinde Wileyem, který jim propůjčil grafické prvky ze svých již existujících prací. Sedm vybraných grafických vzorů bylo spolu s výraznými barvami inspirací pro navržení stěžejních modelů africké kolekce oblečení, doplňků i obuvi. Kolekce Afrika pro jaro/léto 2010 je typická velmi originálním a nezaměnitelně barvitým stylem, a stává se tak další výraznou lifestylovou kolekcí značky PUMA.

LEGENDA JEAN PAUL GAULTIER A JEHO PŘEDSTAVA IKONY LEVI'S®

Legenda Jean Paul Gaultier a jeho představa ikony Levi´s Legenda Jean Paul Gaultier a jeho představa ikony Levi´s Značka Levi's® a věhlasný módní návrhář Jean Paul Gaultier představili v rámci Paris Fashion Week společnou pánskou džínovou kolekci na jaro/léto 2010 pro Maison Jean Paul Gaultier.

Francouzský návrhář a milovník levisek propojil typický vzhled pětsetjedniček se svým proslaveným volnomyšlenkářským stylem. „Levi’s® představuje americký sen, je to legenda, jsou to originální džíny. Bylo pro mne potěšením navrhnout vlastní verzi pětsetjedniček“, říká Jean-Paul Gaultier.

Dětské podzimní a zimní Crocsy

Dětské podzimní a zimní Crocsy. Americká značka Crocs už tradičně připravila na podzimní a zimní sezonu několik novinek nejen pro dospělé, ale i pro děti – aby se ani v chladném a deštivém období nemuseli vzdávat svých oblíbených botiček. Letní děrované Caymany nebo holčičí balerínky střídají modely s kožíškem, uzavřené a nepromokavé.

Zimní kolekce módní značky TATIANA

Zimní kolekce módní značky TATIANA. Pro nafocení nové kolekce značky TATIANA zvolila módní návrhářka Taťána Kováříková opět svou dlouholetou přítelkyni spisovatelku Barbaru Nesvadbovou. Ta svou ženskostí a typem odpovídá vizi, pro kterou TATIANA tvoří.

Kolekce podzim/zima 2009/10 je velmi ženská, čistá svými liniemi. „Je inspirovaná ženou dneška, postmoderním stylem života ve městě, dobou, která ženy nutí fungovat jako manažerky, maminky, manželky i milenky v jeden a tentýž den,“ dodává Táňa Kováříková. TATIANA oblékne současnou ženu pro každou z jejích mnoha rolí.

TO NEJŽÁDANĚJŠÍ Z VÁNOC

Logo Lindex Vánoční spodní prádlo v Lindexu je tento rok dramaticky černé, přesto však ženské, díky materiálu a použitým detailům jako jsou krajky, výšivky a malé rozetky. Pro letošní zimní módu jsou aktuální korzety. A ty vypadají skvěle, když se nosí pouze jako top pod sakem či kabátkem.

Zajímavou novinkou je zeštíhlující spodnička s korzetovou částí a krátkou sukní s navrstvenými volány. Saténové noční prádlo, které je ozdobené krajkami a dalšími detaily, je kvalitní a zároveň žensky rafinované.

Prohlédněte si PDF dokument

BLACK IS BACK

Black is Back Limitovaná kolekce Levi's® Red Tab® s nádechem rebelství

Black is Back Od rocku přes punk až po grunge – eklektická estetika hudebních skupin podnítila představivost mladých lidí. Mišmaš, jako například kárované košile z místních levných obchůdků, džíny Levi’s® 501® a tuhá džíska, vytvořil nový streetwear, jehož základem byla kombinovatelnost a pohodlí pro drsné městské prostředí. Limitovaná kolekce Levi’s® Red Tab® pro zimu 2009 se vrací k základům nejčistšího rockerského šatníku v jeho nejoblíbenější barvě – Back to Black.

KOLEKCE PUMA® RUNNING PRO SEZONU PODZIM/ZIMA 2009

Kolekce PUMA Running pro sezónu podzim/zima 2009. Kolekce PUMA® Running pro podzim/zimu 2009 se nese v lehkém duchu. Modelová řada pro vyznavače běžeckého sportu tělem i duší a pro ty, kteří chtějí prostě jen dobře vypadat, je kombinací sportovní funkčnosti a módního vzhledu.

Kolekce podzim/zima 2009 klade důraz na rychlost a pohodlí a od minulé sezony spojuje technologii Lite Injection Foam (L.I.F.T.) s národními barvami Jamajky, na počest jejích sportovních úspěchů na olympiádě v Pekingu. Tato technologie vyznává stav beztíže. Veškeré zbytečné materiály jsou odstraněny v zájmu docílení lehkosti a dobrých ergonomických vlastností, odstranění tření a dosažení vzdušnosti.

FITNESS COLLECTION 2009

Fitness collection 2009 Tradiční český výrobce sportovní módy a plavek Litex přichází s novou kolekcí oblečení pro sport a volný čas. Tváří fitness kolekce se stala současná Česká miss Iveta Lutovská, která má ke sportu velmi blízko a pravidelně navštěvuje fitness centra.

Fitness collection 2009 Sportovní modely spojují maximální funkčnost a perfektní design. Kvalitní materiály hýčkají svojí příjemnou strukturou a zaručují maximální komfort. Dominuje především čistá bavlna, bavlna s příměsí vlákna Lycra nebo elastanu a také Supplex – stálobarevný, vysoce pružný a nemačkavý materiál. Použití nejnovějších technologií při výrobě dodává materiálům mnoho předností, jsou pružné, jemné na omak, neodírají se apod. Právě syntetická vlákna v materiálech umožňují volnost pohybu, modely skvěle padnou a neomezují. Fitness oblečení se nemačká, je velice odolné proti poškození a rychle schne, což zaručuje příjemný pocit a zároveň skvělý vzhled i při vrcholných výkonech. Sportovní zážitek je zpříjemněn i následnou snadnou údržbou, která je v dnešní době nepostradatelná. Materiály jsou stálobarevné a nesrážejí se.

Barevné podzimní a zimní oblečení pro děti a miminka značky Noppies

Barevné podzimní a zimní oblečení pro děti a miminka značky Noppies. Barevné podzimní a zimní oblečení pro děti a miminka značky Noppies. Rozveselte své děti i sebe pestrými oblečky a doplňky! Nemáte-li rádi šeď a nudu a chcete svým dětem zpříjemnit nebarevné zimní období pestrým oblečením, sáhněte po osvědčené holandské značce Noppies, kterou prodává Anna & Viktorie. Ta nabízí prvotřídní kvalitu materiálů, hezké a nápadité vzory a barvy a samozřejmě také širokou nabídku oblečení pro ta nejmenší miminka až po školáky.

Barevné podzimní a zimní oblečení pro děti a miminka značky Noppies. Ucelená kolekce na podzim a zimu zahrnuje bodíčka, pyžamka, trička, kalhoty, svetříky, bundy, botky, šály, rukavice, čepice, vše v barevných kombinacích jak pro holčičky (např. růžová, oranžová, zelená), tak pro kluky (modrá, hnědá). Všechny modely se dají skvěle kombinovat nejen mezi sebou, ale i se stylovými doplňky značek Sigikid a HABA, které Anna & Viktorie také prodává. oblečení značky Noppies najdete exkluzivně v prodejně Anna & Viktorie v OC Spektrum v obchodní zóně v Průhonicích.

Kolekce Dunhill pro podzim a zimu 2009/10

Kolekce Dunhill pro podzim a zimu 2009/2010 Aktuální kolekce značky Dunhill pro podzim a zimu je debutem jejího nového kreativního ředitele Kima Jonese, jehož úkolem je vnést do tohoto tradičního anglického módního domu svěží vítr. Osmadvacetiletý Jones, absolvent prestižní londýnské školy Central Saint Martins, byl v roce 2006 oceněn titulem Britský návrhář roku. Kromě vlastní značky navrhoval pro Mulberry, Alexander McQueen, Umbro či Louis Vuitton a působil jako módní redaktor a stylista magazínů i-D, Dazed & Confused, Another Magazine nebo Arena Homme +.